Prijmite pozvanie na praktickú prednášku, ktorá vám pomôže zvládnuť administratívne výzvy zubnej praxe s prehľadom a v súlade s legislatívou! Zameriame sa na kľúčové aspekty práce so zdravotníckymi pomôckami – od ich nákupu a vedenia dokumentácie až po používanie, servis a ekologickú likvidáciu. Získate ucelený prehľad o požiadavkách českej legislatívy, vrátane Vyhlášky 306/2012 Zb. a Zákona 375/2022 Zb. Prednáška je určená ako pre začínajúcich lekárov, tak aj pre zabehnuté praxe, ktoré chcú efektívne viesť agendu a byť pripravení na kontrolu SÚKL. Nechajte sa inšpirovať a vybavte svoju prax znalosťami, ktoré uľahčia vašu každodennú prevádzku – a to všetko z pohodlia Vášho domova či ordinácie formou webinára!
Prednáška je na mieru ušitá zubným lekárom, dentálnym hygieničkám a spolupracujúcim osobám, ktoré sa v ordinácii starajú a zodpovedajú za všetkú dokumentáciu.
Náplň prednášky:
Prednáška je zameraná na aktuality v oblasti legislatívnych povinností v ordinácii stomatológov z pohľadu zákona o zdravotníckych pomôckach, požiadaviek kladených na prevádzku zariadenia z pohľadu hygieny protiepidemickej, hygieny práce a BOZP.
Budeme sa venovať najčastejším pochybeniam v ordináciách stomatológov a ich nápravám, ukážeme si vzorové evidenčné listy tak, aby ste splnili legislatívne požiadavky, vysvetlíme si nejasnosti, ktoré Vás trápia pri dennej práci. Zodpoviem Vaše otázky a ukážeme si cestu, ako s ľahkosťou zvládnuť náročnú administratívu.
Nezabudneme ani na sterilizáciu, dezinfekciu, odpady, zdravotnícke pomôcky, ich podmienky použitia, skladovanie a evidencie.
Zákon o zdravotníckych pomôckach kladie požiadavky ako na lekárov, tak na laborantov. Povieme si niečo aj o zdravotníckych pomôckach pre laboratóriá, pretože aj tu sú povinnosti, ktoré sa musia plniť.
Všetky prezentované informácie zahrnú novinky a aktualizácie na rok 2025
Diskutované témy:
• Vyhláška 306/2012 Sb.
• Zákon 375/2022 Sb.
• Čo máte vedieť o zaobchádzaní so zdravotníckymi pomôckami od ich nákupu, cez vedenie dokumentácie,
po ich používaní, vrátane servisu a ich likvidácii
• Vedenie agendy ZP u začínajúcich aj u zabehnutých ordinácií
• Pripravujete sa na kontrolu dozorných orgánov - SÚKL
Program:
13:55 – 14:00 Prihlásenie na webinár
14:00 – 16:30 Prvá časť prednášky
16:30 - 16:45 Prestávka
16:45 - 19:00 Druhá časť prednášky
19:00 – Dotazy a záver
Prednášajúci:
Mgr. Jitka Vnoučková, odborná konzultantka, Dokumenty Ordinace s.r.o.
Celý svoj profesný život sa venuje práci v zdravotníctve. Pôsobila na rôznych pracovných pozíciách – ako zdravotník, pedagóg aj školiteľka.
V súčasnej dobe sa so svojimi kolegami aktívne venuje QMS v zdravotníckych zariadeniach a tiež lektorskej činnosti. Snaží sa o to, aby sa tie správne informácie dostávali k správnym ľuďom a aby personál zdravotníckych zariadení s čo možno najväčšou ľahkosťou zvládal aj náročné administratívne záležitosti, ktoré sú v ich práci nutnosťou.
Ing. Bc. Dagmar Tothová
Vedúca oddelenia zdravotníckej techniky, Nemocnica Agel
V roku 2009 ukončila štúdium na 3. LF UK v odbore Verejné zdravotníctvo a v roku 2013 na VUT v Prahe, program Biomedicínska a klinická technika v odbore Systémová integrácia procesov v zdravotníctve. Celý svoj profesný život sa pohybuje v oblasti ochrany verejného zdravia. Najprv pracovala 25 rokov pre KHS Moravskosliezskeho kraja so sídlom v Ostrave, potom 4 roky pre SÚKL a aktuálne pôsobí v spoločnosti nemocnice Agel ako vedúca oddelenia zdravotníckej techniky. Je registrovanou asistentkou ochrany verejného zdravia a od roku 2015 tiež členkou Českej spoločnosti pre zdravotnícku techniku.
Kedy a kde
on-line formou webinára vo Vašom počítači, telefóne alebo tablete
streda 11. júna 2025
14:00 - 19:00 hod.
POZOR ZMENA TERMÍNU - WEBINÁR SA USKUTOČNÍ 11. JÚNA 2025
Ceny
Lekár, hygienička, sestra alebo spolupracujúca osoba:
1 990 Kč (VIP 1 699 Kč*)
alebo 80 € (VIP 68 €*)
Ste študent alebo absolvent s maximálne ročnou praxou? Zúčastnite sa kurzu za zvýhodnenú cenu s 25% zľavou z bežnej ceny kurzu.
Cena pre študentov a absolventov: 1 499 Kč (60 €)
* k prihláške je nutné priložiť kópiu indexu alebo diplomu.
Dovoľujeme si upozorniť, že ceny v EUR sa môžu mierne líšiť s ohľadom na aktuálny kurz CZK – EUR.
Cena zahŕňa:
Účasť na prednáške.
Údaje pre platbu
Úhradu účastníckeho poplatku vykonajte prevodom na číslo účtu: 1040230016/2700 - faktúru po prihlásení obdržíte mailom. V prípade platby v € použite účet: IBAN CZ54 2700 0000 0010 4023 0024.
Daňový doklad obdržíte na Váš email.
Prihlásiť sa môžete pomocou prihlasovacieho formulára, ktorý nájdete TU >>
Prihláška je potvrdená a zaevidovaná až po uhradení účastníckeho poplatku na účet.
* Zľava na študenta (25%) bude automaticky zohľadnená vo faktúre, ktorú obdržíte na Váš email po prihlásení. V prípade nejasností môžete kontaktovať pani Pavlu Raschmannovú na emaili vzdelavani@hufa.cz.