Dokumentácia a legislatívne požiadavky na prevádzku stomatologickej ordinácie

Prijmite pozvanie na praktickú prednášku, ktorá vám pomôže zvládnuť administratívne výzvy zubnej praxe s prehľadom a v súlade s legislatívou! Zameriame sa na kľúčové aspekty práce so zdravotníckymi pomôckami – od ich nákupu a vedenia dokumentácie až po používanie, servis a ekologickú likvidáciu. Získate ucelený prehľad o požiadavkách českej legislatívy, vrátane Vyhlášky 306/2012 Zb. a Zákona 375/2022 Zb. Prednáška je určená ako pre začínajúcich lekárov, tak aj pre zabehnuté praxe, ktoré chcú efektívne viesť agendu a byť pripravení na kontrolu SÚKL. Nechajte sa inšpirovať a vybavte svoju prax znalosťami, ktoré uľahčia vašu každodennú prevádzku – a to všetko z pohodlia Vášho domova či ordinácie formou webinára!

Prednáška je na mieru ušitá zubným lekárom, dentálnym hygieničkám a spolupracujúcim osobám, ktoré sa v ordinácii starajú a zodpovedajú za všetkú dokumentáciu.

Náplň prednášky:

Prednáška je zameraná na aktuality v oblasti legislatívnych povinností v ordinácii stomatológov z pohľadu zákona o zdravotníckych pomôckach, požiadaviek kladených na prevádzku zariadenia z pohľadu hygieny protiepidemickej, hygieny práce a BOZP.

Budeme sa venovať najčastejším pochybeniam v ordináciách stomatológov a ich nápravám, ukážeme si vzorové evidenčné listy tak, aby ste splnili legislatívne požiadavky, vysvetlíme si nejasnosti, ktoré Vás trápia pri dennej práci. Zodpoviem Vaše otázky a ukážeme si cestu, ako s ľahkosťou zvládnuť náročnú administratívu.

Nezabudneme ani na sterilizáciu, dezinfekciu, odpady, zdravotnícke pomôcky, ich podmienky použitia, skladovanie a evidencie.

Zákon o zdravotníckych pomôckach kladie požiadavky ako na lekárov, tak na laborantov. Povieme si niečo aj o zdravotníckych pomôckach pre laboratóriá, pretože aj tu sú povinnosti, ktoré sa musia plniť.

Všetky prezentované informácie zahrnú novinky a aktualizácie na rok 2025

Diskutované témy:

•    Vyhláška 306/2012 Sb.
•    Zákon 375/2022 Sb.
•    Čo máte vedieť o zaobchádzaní so zdravotníckymi pomôckami od ich nákupu, cez vedenie dokumentácie,
      po ich používaní, vrátane servisu a ich likvidácii
•    Vedenie agendy ZP u začínajúcich aj u zabehnutých ordinácií
•    Pripravujete sa na kontrolu dozorných orgánov - SÚKL

Program:

13:55 – 14:00    Prihlásenie na webinár
14:00 – 16:30    Prvá časť prednášky
16:30 - 16:45     Prestávka
16:45 - 19:00    Druhá časť prednášky
19:00 –                Dotazy a záver

Prednášajúci:

Mgr. Jitka Vnoučková, odborná konzultantka, Dokumenty Ordinace s.r.o.

Celý svoj profesný život sa venuje práci v zdravotníctve. Pôsobila na rôznych pracovných pozíciách – ako zdravotník, pedagóg aj školiteľka.

V súčasnej dobe sa so svojimi kolegami aktívne venuje QMS v zdravotníckych zariadeniach a tiež lektorskej činnosti. Snaží sa o to, aby sa tie správne informácie dostávali k správnym ľuďom a aby personál zdravotníckych zariadení s čo možno najväčšou ľahkosťou zvládal aj náročné administratívne záležitosti, ktoré sú v ich práci nutnosťou.

Ing. Bc. Dagmar Tothová

Vedúca oddelenia zdravotníckej techniky, Nemocnica Agel

V roku 2009 ukončila štúdium na 3. LF UK v odbore Verejné zdravotníctvo a v roku 2013 na VUT v Prahe, program Biomedicínska a klinická technika v odbore Systémová integrácia procesov v zdravotníctve. Celý svoj profesný život sa pohybuje v oblasti ochrany verejného zdravia. Najprv pracovala 25 rokov pre KHS Moravskosliezskeho kraja so sídlom v Ostrave, potom 4 roky pre SÚKL a aktuálne pôsobí v spoločnosti nemocnice Agel ako vedúca oddelenia zdravotníckej techniky. Je registrovanou asistentkou ochrany verejného zdravia a od roku 2015 tiež členkou Českej spoločnosti pre zdravotnícku techniku.

Kedy a kde

on-line formou webinára vo Vašom počítači, telefóne alebo tablete
streda 11. júna 2025
14:00 - 19:00 hod.

POZOR ZMENA TERMÍNU - WEBINÁR SA USKUTOČNÍ 11. JÚNA 2025

 

Ceny

Lekár, hygienička, sestra alebo spolupracujúca osoba:
1 990 Kč (VIP 1 699 Kč*)
alebo 80 € (VIP 68 €*)

Ste študent alebo absolvent s maximálne ročnou praxou? Zúčastnite sa kurzu za zvýhodnenú cenu s 25% zľavou z bežnej ceny kurzu.
Cena pre študentov a absolventov: 1 499 Kč (60 €)
* k prihláške je nutné priložiť kópiu indexu alebo diplomu.

Dovoľujeme si upozorniť, že ceny v EUR sa môžu mierne líšiť s ohľadom na aktuálny kurz CZK – EUR.

Cena zahŕňa:

Účasť na prednáške.
 

Údaje pre platbu

Úhradu účastníckeho poplatku vykonajte prevodom na číslo účtu: 1040230016/2700 - faktúru po prihlásení obdržíte mailom. V prípade platby v € použite účet: IBAN CZ54 2700 0000 0010 4023 0024.
Daňový doklad obdržíte na Váš email.

Prihlásiť sa môžete pomocou prihlasovacieho formulára, ktorý nájdete TU >> 


Prihláška je potvrdená a zaevidovaná až po uhradení účastníckeho poplatku na účet.

* Zľava na študenta (25%) bude automaticky zohľadnená vo faktúre, ktorú obdržíte na Váš email po prihlásení. V prípade nejasností môžete kontaktovať pani Pavlu Raschmannovú na emaili vzdelavani@hufa.cz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Záväzná prihláška

+ PRIDAŤ ĎALŠIU OSOBU

Obchodný zástupca
Poznámka, Registračné číslo v KOMORE

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom spracovania a zobrazenia komentára spoločnosti Hu-Fa Dental s.r.o. Máte právo svoj súhlas kedykoľvek odvolať, požadovať od správcu prístup k osobným údajom, ich opravu, výmaz, obmedzenie spracovania. Viac informácií v zásadách zpracovania osobných údajov.